Virtual Assistant

Vacature Virtual Assistant 

We zoeken een tijdelijke Virtual Assistant, kom jij ons versterken?

Wie zijn wij?

Bij YourConnector is onze missie om verbinding de norm te maken binnen organisaties. Wij helpen je op het gebied van persoonlijke ontwikkeling, samenwerking, (werk)plezier, en het aantrekken en behouden van de juiste mensen. We zien een verschuiving in de werkwereld, waar jezelf kunnen zijn, ontwikkeling en samenwerking belangrijker zijn dan ooit.

Succes begint met een verbindende cultuur, waarin iedereen zich veilig voelt en kan floreren. Dit begint bij leiders: wanneer zij zichzelf blijven ontwikkelen, inspireren ze ook anderen.


Wat we doen

  • Leiderschapsprogramma’s in de natuur voor directie- en managementteams

  • Persoonlijk leiderschapsprogramma’s voor professionals

  • 1:1 (executive) coaching en teamcoaching

  • Familie- en organisatieopstellingen

  • Cultuurprogramma’s op basis van de Barrett Value Scan

  • Employer branding trajecten voor een authentiek verhaal en een geweldige employee journey


Waarom hebben we jou nodig?
Onze steun en toeverlaat gaat binnenkort met zwangerschapsverlof en daarom zoeken we een tijdelijke vervanger om gedeeltelijk haar taken over te nemen zodat alles soepel blijft verlopen binnen YourConnector.
We zoeken een Virtual Assistent om onze eigenaren te ondersteunen in de dagelijkse werkzaamheden en projecten. Jij speelt een sleutelrol in het soepel laten verlopen van de organisatie, van agendabeheer tot communicatie en het zorgen dat projecten op tijd worden geleverd.

Jouw verantwoordelijkheden

Ondersteuning van de directie

  • Beheren en coördineren van de agenda’s van de eigenaren.

  • Klant / Lead e-mails versturen en opvolgen namens de eigenaren.

  • Behandelen van inkomende en uitgaande LinkedIn-berichten voor de eigenaren.

  • Nieuwsbrieven opstellen, beheren en versturen; de mailinglijst up-to-date houden.

  • Pipedrive (CRM-systeem) bijhouden.


Social Media

  • Updates posten en monitoren op de LinkedIn- en Instagram-accounts van YourConnector.

  • LinkedIn-updates plaatsen namens de eigenaren.

  • Meedenken over contentcreatie. Schrijven van de content hoeft niet, mag wel. 


Website & Podcast

  • Elke twee weken nieuwe podcastafleveringen plaatsen.

  • Kleine updates aan de website uitvoeren.

  • Coördineren van podcastafspraken met gasten en het productieteam.

  • Alle praktische details afhandelen (zoals het opvragen van informatie, het afstemmen van de planning, en het voorbereiden van content voor sociale media).

  • Snippets maken en delen op verschillende sociale kanalen.


Evenementcoördinatie (Teamdagen & Familieopstellingsdagen)

  • Plannen en coördineren van teamdagen, inclusief het afstemmen van data, locaties, catering en aanwezigheid.

  • Familieopstellingsdagen organiseren (data vaststellen, locaties/catering regelen en communiceren met deelnemers).

  • Zorgen dat deelnemers alle benodigde informatie ontvangen en betalingen afhandelen.


Algemene administratieve ondersteuning

  • Helpen bij het plannen van afspraken en het ondersteunen van het team.

  • Ad-hoc taken oppakken (zoals het boeken van vluchten, het beheren van de kantoortelefoon en het regelen van cadeaus voor teamleden).

  • Het bijhouden van de algemene inbox en zorgen dat de eigenaren over belangrijke zaken op de hoogte zijn.

Wie ben jij?

  • Je bent zeer georganiseerd en proactief, met het vermogen om vooruit te denken en meerdere taken tegelijk te managen.

  • Je voelt je comfortabel in de communicatie met belanghebbenden op elk niveau, van klanten tot teamleden.

  • Je bent nauwkeurig en hebt oog voor detail.

  • Je kent jezelf goed, staat sterk in je schoenen, en durft het echte gesprek te voeren.

  • Je hebt sterke projectmanagementvaardigheden en vindt het leuk om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt.

  • Je kunt goed overweg met verschillende systemen (zoals Google Drive en CRM systemen) en hebt ervaring met het beheren van social media.

  • Je floreert in een dynamische omgeving en kunt flexibel en zelfstandig werken.

Wat wij bieden

  • Een dynamische en flexibele werkomgeving waarbij je volledig op afstand werkt.

  • Je hebt de mogelijkheid om je uren flexibel in te delen (16-24 uur per week). De arbeidsvorm is bespreekbaar.

  • Het betreft een periode van 5 maanden, startend begin januari. 

  • Inspirerende kwartaalteamdagen, het bijwonen van familieopstellingsdagen, en de kans om te werken met een gepassioneerd team.

Interesse?

Stuur een bericht naar team@yourconnector.nl of bel ons op 06-23395890 voor meer informatie.


>> Solliciteer nu direct